Wednesday, December 2, 2009

орчуулга нь


“Зоригтой”
Шинэ өдөр
Бүх зүйлс илхэн байна
Чи тэнгэр өөд харах ёстой
Гэхдээ бүхнийг биш
Зөвхөн өөртөө итгэх итгэлийг мэдэрч байна
Энэ бол зөвхөн миний л мэдрэмж
Ганцхан үнэн бол би чамайг хайрладаг
Би тийм сайхан саналд татгалзаж чадахгүй
Тэр намайг чадахгүй гэдгийг гадарлаж байгаа
Би айхгүй байна
Энэ бол чиний өдөр
Зоригтой байх өдөр, битгий ай гэж хэлье
Ахин хэзээ ч
Би хүйтэн болж цаг агаар өөрчлөгдсөн ч
Би айхгүй
Учир нь би зоригтой
Өдөр гэрэл гэгээтэйд
Агуй руу орсон ч
Тэр хүч чадлаараа хамгаална
Одоо би хуудас эргүүлж байна
Хайр надад  хүч өгдөгт би талархдаг
Би хайрлаж чаднаа учир нь би зоригтой
Би түүний хэлэхийг сонссон
Тэр зүйл намайг түүн рүү хурднаар ойртуулсан
Тэр мэдрэмжийг би мэдэрсэн
Тэр гөжүүд тэнэгдүү юм шиг байдаг ч
Түүний нүд бүгдийг хэлдэг
Түүнд боломж олгохыг хүсэж байна
Учир нь чи түүний замаас айсан
Түүнийг дахин зовоохоос тэр айсан
Орхих цаг нь болсон
Чиний зүрхийг орхиё доо
Бүхнийг шинээр эхлэх цаг
Хэзээ ч бидний мэдэхгүй хүчийг
Буцааж өгөхийг хүсэхгүй
Би хүчиндээ залбирсан
Юу ч тохиолдсон би урагшилсаар байна
Баяр баясгалан эсвэл зовлонг
Би тайвнаар давах болно
Учир нь би айхгүй
Би зоригтой
Тиймээ би зоригтой



1 comment:

  1. Энхтунгалагаа http://tomongol.blogspot.com/ ийм сайт нээж байгаан team member болох уу email бичээрэй. Энэ сайтанд байгаа дуугаа оруулаарай

    ReplyDelete